divendres, 25 de desembre del 2009

Seminari

La darrera sessió de seminari va ser força diferent a les altres viscudes al llarg del curs. Tots plegats vam portar cosetes per a berenar, una mica de beguda i molta gana! Vam estar parlant sobre com celebràvem el Nadal a l’escola quan érem petits. Tots vam explicar les nostres experiències i records. També vam comentar situacions que poden passar a les aules d’infantil vinculades amb el tema dels Reis Mags, el Pare Noel, el Tió, les tradicions d’altres cultures... etc. La sessió va ser divertida, distesa i participativa.
Per últim voldria comentar que les sessions de seminari en general m’han agradat i m’han ajudat a adquirir més confiança en mi mateixa, a conèixer millor alguns companys de classe i poder expressar les meves opinions i valorar-les en grup. La tutora ha estat molt propera i atenta amb tots nosaltres i realment em sap greu que el proper semestre no continuï siguen ella. La meva valoració de seminari és doncs molt positiva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada