dissabte, 26 de desembre del 2009

Reflexió sobre TIC

L'assignatura de TIC en un primer moment s'em va fer feixuga i poc atractiva. La primera impressió que vaig tenir era que no em serviria de massa aprendre a fer un bloc i tot el que això comportava. Però n'estava ben equivocada. No només he après molt més del que creia, sinó que m'ha agradat treballar amb nous programes i conèixer nous mètodes informàtics. Si hagués de triar els programes que més profitosos m'han semblat diria el "windows movie maker" i el "gimp". Però realment tots els que hem après i hem emprat són de molta utilitat. El meu blog va néixer dèbil però ha anat adquirint força i ha crescut a un bon ritme. N'estic orgullosa i el seguiré enriquint al llarg de la carrera.

1 comentari:

  1. Hola Nuria, ja he obert el teu blog. Ja se que le meva opinio no conta gaira, pero crec que es un blog perfecta.

    ResponElimina